madie
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OGL/Kraków
|
Wysłany: Sob 11:56, 15 Wrz 2012 Temat postu: 14.09.2012 |
|
|
BOT 25
RL: Madie
Sklad:
1. Everam (druid)
2. Holydi (shaman)
3. Kylurt (druid)
4. Thyft (warrior)
5. Madie (priest)
6. Akkarai (priest)
7. Szyncia (mag)
8. Kulkakulka (shaman)
9. Strockie (hunter)
10. Shun (palladyn)
11. Mofis (warrior)
12. Skrapek (hunter) /obecny tylko na Halfusie/
13. Meinsa (hunter) /obecny tylko na Halfusie/
14. Wandal (hunter)
15. Shaudara (hunter)
16. Mamuty (druid)
17. Montechriste (rogue)
18. Kalarevis (DK)
19. Haumb (hunter)
20. Deighar (warrior) /nieobecny na Councilu i Cho'galu/
21. Gracja (palladyn)
22. Knor (palladyn) /nieobecny na Cho'galu/
23. Moonkin (druid)
24. Lythera (mag)
25. Baniotletyk (DK)
26. Warim / za Skrapka od Valiony/
27. Przehuj /za Meinse od Councila/
+ 50 DKP za BOSSY (+10 Halfus, +5 Valiona, +5 Theralion, +15 Council, +15 Cho'Gal)
Dodatnie bonusowe punkty DKP: brak
Ujemne punkty DKP:
1. Skrapek - 25 /za pulniencie trashy na początku rajdu przed pierwszym bossem/
2. Meinsa - 25 /za pulniecie trashy na początku rajdu przed pierwszym bossem/
3. Kalarevis - 25 /za pulniecie trashy na początku przed pierwszym bosssem/
4. Moonkin - 50 / -25 za pulniencie trasy przed Valiona i - 25 za pulniencie trashy przed Councilem/
Stan DKP po rajdzie:
1) Moonkin (55 + 50 = 105 - 25 = 80 - 25 = 55 - 60 = -5)
2) Akkarai (90 + 50 = 140 - 60 = 80 - 55 = 25)
3) Hamub (80 + 50 = 130 - 90 = 40)
4) Kulkakulka (175 + 50 = 225 - 185 = 40)
5) Lythera (50 + 50 = 100 - 50 = 50)
6) Meinsa (80 + 10 = 90 - 25 = 65)
7) Przehuj (80 + 30 = 110 - 35 = 75)
8 ) Kalarevis (125 + 50 = 175 - 25 = 150 - 50 = 100)
9) Deighar (80 + 20 = 100)
10) Knor (80 + 35 = 115)
11) Strockie, Shun, Shaundara, Mamuty, Montechriste (80 + 50 = 130)
12) Mofis (160 + 50 = 210 - 80 = 130)
13) Gracja (90 + 50 = 140)
14) Szyncia (150 + 50 = 200 - 40 = 160)
15) Kylurt (120 + 50 = 170)
16) Holydi (160 + 50 = 210)
17) Wandal (225 + 50 = 275 - 50 = 225)
18 ) Warim (220 + 40 = 260)
19) Baniotletyk (410 + 50 = 460 - 150 = 310)
20) Skrapek (425 + 10 = 435 - 25 = 410)
21) Thyft (475 + 50 = 525)
22) Everam (530 + 50 = 580)
23) Madie (1675 + 50 = 1725)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
BWD 10 Normal
RL: Madie
gr. 2
Skład:
1. Thyft (warrior)
2. Akkarai (priest)
3. Lythera (mag)
4. Madie (priest)
5. Szyncia (mag)
6. Kulkakulka (shaman)
7. Mofis (warrior)
8. Tenze (hunter)
9. Kylurt (druid)
10. Turodahel (hunter)
+ 40 DKP za BOSSY (+10 Magmaw, +10 Chimeraon, +5 Atremedes, +15 Maloriak)
Dodatnie bonusowe punkty DKP: brak
Ujemne punkty DKP: brak
Stan DKP po rajdzie:
1) Akkarai (25 + 40 = 65)
2) Kulkakulka (40 + 40 = 80)
3) Mofis (130 + 40 = 170 - 30 = 140 - 30 = 110 - 30 = 80)
4) Lythera (50 + 40 = 90)
5) Szyncia (160 + 40 = 200)
6) Tenze 9165 + 40 = 205)
7) Kylurt (170 + 40 = 210)
8 ) Turodahel (515 + 40 = 555)
9) Thyft (525 + 40 = 565)
10) Madie (1725 + 40 = 1765)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
INNE
1. Montechriste (130 - 30 <chest z GB> = 100 - 60 <axe z GB> = 40)
2. Revaan (150 - 20 <pasek z GB> = 130 - 60 <staff z GB> = 70)
Post został pochwalony 0 razy
|
|