Forum www.ostatnieprzymierze.fora.pl
Forum Gildii World of Warcraft
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

RASY WOW - HORDA

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.ostatnieprzymierze.fora.pl Strona Główna -> PRZEWODNIK PO ŚWIECIE "WOW-a" / Rasy / INFORMACJE POCZĄTKOWE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madie
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OGL/Kraków

PostWysłany: Nie 16:51, 15 Kwi 2012    Temat postu: RASY WOW - HORDA

TROLL
Jednak jedno plemię, zostało zmuszone do odrzucenia tych cech, kiedy napotkało na swej drodze orkowskiego wodza, Thralla, i jego potężną Hordę. Trolle z plemienia Mrocznej Włóczni, dawno wygnane z ich prastarego domu w Stranglethorn Vale, zostały niemal zniszczone przez grupę morskich istot – Murloców, ale Thrall i jego Horda uratowali ich. W ramach rekompensaty, wdzięczne trolle postanowiły dołączyć do Hordy.

Dowodzone przez przebiegłego Vol’jina, trolle z plemienia Mrocznej Włóczni, wybudowały swój nowy dom w Durotarze wraz ze swymi orkowymi sojusznikami. Ich wioska, nazwana na cześć poległego wodza, Sen’jina, znajduje się na wschodnim wybrzeżu tej dzikiej, skalistej krainy. Plemię Mrocznej Włóczni również zajmuje dżungle Wysp Echa.

Jako część Hordy, trolle okazują swoją lojalność wobec tauzenów, jednak nie przychodzi im to łatwo wobec przebiegłych Forsaken, gdyż jak wierzą, mogą oni przynieść tylko cierpienie i ból swym sojusznikom.

Lokacja startowa: Durotar
Stolica: Orgrimmar
Rasowy wierzchowiec: Raptor
Dostępne klasy: Łowca, Mag, Kapłan, Łotrzyk, Szaman, Wojownik, Rycerz Śmierci


TAUREN
Pomimo swego ogromnego wzrostu i siły, stosunkowo pokojowi taureni prowadzą ciche, plemienne życie. Jednak, kiedy pojawia się konflikt, taureni są zawziętymi przeciwnikami, którzy użyją całej dostępnej im siły, aby zniszczyć ich wroga. Dowodzone przez starego wodza, Cairne’a Bloodhoofa, taureni sprzymierzyli się z orkami podczas inwazji Płonącego Legionu. Te dwie rasy pozostały wiernymi sojusznikami aż do dziś. Tak jak orkowie, taureni starają się ochronić swoją tradycję i szlachetną naturę.

Lokacja startowa: Mulgore
Stolica: Thunder Bluff
Rasowy wierzchowiec: Kodo
Dostępne klasy: Druid, Łowca, Szaman, Wojownik, Rycerz Śmierci


BLOOD ELF (krwawe elfy)
Dowodzona przez nikczemnego rycerza śmierci Arthasa, nieumarli splugawili mistyczną Studnię Słońca, odcinając pozostałe elf od ich źródła magicznej energii. Pomimo, że rany po tym konflikcie jeszcze się nie zagoiły, elfy zorganizowały się i odbiły większość swych ziem. Nazywając się ‘krwawymi elfami’ postanowili odzyskać potężną moc, którą niegdyś władali. Zainspirowani dowodzącym nimi ukochanym księciem, Kael’thasem Sunstriderem, krwawe elfy poszukują nowych źródeł magicznej mocy i sposobów na ochronę swych ziem przed Plagą.

Lokacja startowa: Eversong Forest
Stolica: Silvermoon City
Rasowy wierzchowiec: Hawkstrider
Dostępne klasy: Łowca, Mag, Paladyn, Kapłan, Łotrzyk, Warlock, Rycerz Śmierci


UNDEAD (nieumarli)
Ci mroczni wojownicy stworzyli sekretną twierdzę pod ruinami stolicy upadłego królestwa Lordaeron. Umieszczone głęboko pod przeklętym Tirisfal Glades, Undercity jest potężnym bastionem zła. W jego mrocznych zakątkach, wierni Sylvanas nieumarli, z tajnego stowarzyszenia Royal Apothecary, pracują nad stworzeniem nowej plagi - która nie tylko zniszczy znienawidzoną Plagę Króla Lisza, ale również resztę ludzkości. Aby zwiększyć szansę na powodzenie swych planów, Forsaken związali się sojuszem z prymitywnymi i brutalnymi rasami Hordy. Nie czując żadnego oddania wobec swych nowych sojuszników, Forsaken wplątali ich w walkę z ich największym wrogiem - Królem Liszem. Tylko czas pokaże czy uda im się odnieść sukces w tej walce.

Lokacja startowa: Tirisfal Glades
Stolica: Undercity
Rasowy wierzchowiec: Nieumarłe wierzchowce
Dostępne klasy: Mag, Kapłan, Łotrzyk, Warlock, Wojownik, Rycerz Śmierci


ORK
Urodzeni w piekielnym świecie Draenor, orkowie zostali sprowadzeni do królestwa Stormwind przez między-wymiarowe wrota znane jako Mroczny Portal i zmuszeni do rozpoczęcia wojny z ludźmi. Pomimo, że niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę, niegdyś orkowie tworzyli szlachetne, szamanistyczne społeczeństwo w świecie Draenor. Niestety, dumne orkowe klasny, zostały splugawione przez Płonący Legion i użyte jako marionetki w inwazji Legionu na Azeroth. Orkom udało się jednak zbuntować i uwolnić się spod wpływu ich demonicznych władców. Dowodzone przez młodego wodza, Thralla, orkowie odzyskali swą siłę i honor. Teraz, orkowie są gotowi stanąć do walki, jednak nie celem podboju, ale w obronie swego prawa do przetrwania w nowym świecie.

Lokacja startowa: Durotar
Stolica: Orgrimmar
Rasowy wierzchowiec: Wilk
Dostępne klasy: Łowca, Łotrzyk, Szaman, Warlock, Wojownik, Rycerz Śmierci


GOBLIN
Trolle korzystały z tego potężnego minerału w swych rytuałach voodoo, jednak wywarł on również niespodziewany wpływ na niewolników, którzy go wydobywali: dzięki kaja'mite, wśród goblinów wykształciły się spryt i inteligencja. Tworząc w ukryciu potężne artefakty dzięki zaawansowanej inżynierii i alchemii, gobliny wkrótce pokonały swych prześladowców i przejęły Kezan jako swój dom. Kopalnie, które niegdyś stanowiły ich więzienie, obóz niewolniczy, oraz siedzibę rebelii, stały się teraz miastem Undermine. Miasto to jest najwspanialszym przykładem niesamowitych, a zarazem nieprzewidywalnych pomysłów goblinów.

Naturalna chciwość goblinów szybko zyskała im miano mistrzów handlu. Książęta Handlowi w czasie Pierwszej Wojny, okazali się być najbystrzejszymi goblinami, którzy widzieli zysk nawet w wojnie. Zgromadzono ogromne fortuny, a Wyspa Kezan stała się głównym portem dla statków handlowych. Jeden z książąt zgodził się użyczyć swych usług Hordzie w czasie Drugiej Wojny. Po jej klęsce, gobliny nauczyły się na błędzie swego kolegi, że ich zyski mogły być dwukrotnie większe, jeśli nie opowiedziałyby się po żadnej ze stron. Pod koniec Trzej Wojny, gobliny zaopatrywały w broń, pojazdy i inne wojenne usługi zarówno Hordę, jak i Przymierze. Nie potrwało to jednak zbyt długo...

Niedawno, gobliny z Kezan na nowo odnalazły wroga w Przymierzu - niespodziewane i nie przynoszące zysków walki z tą frakcją, zmusiły niektórych Książąt Handlowych do porzucenia wygodnej neutralności. Odnowiwszy pakt z dawnym sojusznikiem, gobliny zostały powitane w Hordzie z otwartymi ramionami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.ostatnieprzymierze.fora.pl Strona Główna -> PRZEWODNIK PO ŚWIECIE "WOW-a" / Rasy / INFORMACJE POCZĄTKOWE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin